Dostawa i Polityka zwrotów

DARMOWA DOSTAWA

Niezależnie od wartości zamówienia dostawa zawsze jest darmowa!

DOSTARCZAMY NA TERENIE POSLKI 

Paczki nadajemy w zależności do kupionego towaru o 1 dnia do 20 dni w przypadku towaru zamawianego. 

MOŻLIWOŚCI ZWROTU

Kupując w sklepie możesz zrezygnować z zakupu i oddać produktu odsyłając go na adres Sprzedawcy w ciagu 14 dni od otrzymania zamówienia. Aby otrzymać zwrot środków w 100% towar nie może nosić śladów użytkowania a opakowanie nie może być uszkodzone. Kupują Państwo nowy towar i taki otrzymują. Szanujmy innych, zwracając towar prosimy o zwrot w idealnym stanie. W przypadku zwrotu towaru w stanie pogorszonym, zwrot środków zostanie pomniejszony racjonalnie o spadek wartości towaru. 

CZAS DOSTAWY

80% zamówień dociera na miejsce przed upływem 3 tygodni. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy określony jest w Regulaminie.

IMPORT TOWARÓW

Paczki nadawane są z wielu magazynów naszych Partnerów, którzy swoje siedziby mają  na terenie Polski, na terenie Unii Europejskiej oraz z poza Unii Europejskiej. 

______________________________

POLITYKA ZWROTÓW

Polityka zwrotów i refundacji:

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.

Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres no.ka.berena@gmail.com

Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

Warunki zwrotów:

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni
  • Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

Zwrotowi nie podlegają następujące towary:

  • Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
  • Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
  • Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
  • Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który był w jakikolwiek sposób używany.

Zwrot towarów

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres:

Nieporęt 05-126 Myśliwska 15

Obowiązkowo wymagane jest włożenie do paczki kartki z informacja kto kupił oraz adresem email oręż numerem telefonu.

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

Prezenty:

Jeżeli do zamówienia był dołączony prezent lub gratis to należy go odesłać. W przypadku zakupu kilku przedmiotów i odesłania jednego lub więcej także należy zwrócić wszystkie gratisy lub/i prezenty.

Kontakt do nas

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres no.ka.berena@gmail.com.