Szkolenia

Nasza firma oferuje kompleksowe szkolenia z zakresu e-commerce, dostosowane do potrzeb zarówno początkujących, jak i doświadczonych sprzedawców internetowych. Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis dostępnych programów szkoleniowych:

WAŻNE: Nasze szkolenia NIE są prelekcją z przygotowaną prezentacją jedną dla każdego. Nie ma uniwersalnych firm zatem szkolenia także nie powinny być uniwersalne. Nasze szkolenia są interaktywne i podczas nich omawiamy wasze problemy i rozwiązujemy realnie przeszkody Waszych biznesów które stoją na drodze do sukcesu.

Szkolenia są prowadzone przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sklepami internetowymi o obrotach sięgających dziesiątek milionów złotych. Nasi eksperci są także laureatami licznych nagród branżowych oraz przede wszystkim praktykami a nie teoretykami.

Prowadzenie firmy e-commerce

Expert ecommerce odpowie na wszystkie pytania oraz zaproponuje rozwiązania.Między innymi podzieli się wiedzą na temat strategii biznesowych, budowania marki oraz efektywnego zarządzania zespołem i wiele innych.

Efektywne prowadzenie magazynu e-commerce

Optymalizacja procesów magazynowych to klucz do redukcji kosztów i zwiększenia efektywności operacyjnej. Szkolenie obejmuje zarządzanie stanami magazynowymi, automatyzację procesów, integrację z systemami sprzedażowymi, obniżenie kosztów magazynowych, zwiększenie efektywności, obniżenie procentu uszkodzonych paczek i wiele innych. 

Dobieranie towaru do sprzedaży i polityka cenowa

Odpowiedni asortyment i prawidłowa polityka cenowa to fundamenty sukcesu w e-commerce. Sprzedaż musi być przedewszsyckim rentowana, Pokażemy CI jak liczyć ceny aby nie pojawiała się strata. To ze kończysz miesiąc z zyskiem nie oznacza że zarabiasz na wszystkim. U wielu przedsiębiorców często wychodzi ze na części sprzedaży tracą i gdyby w ogóle nie sprzedawali pewniej partii swojego asortymentu zarabiali by więcej. Czy wyrzucenie takich pozycji to jedyna droga? Oczywiście że nie. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie.Szkolenie skupia się na analizie rynku, identyfikacji trendów oraz technikach ustalania cen, które maksymalizują zyski. Oczywiście jak to u nas techniki ustalenia cen będą spersonalizowane pod Twój biznes aby mogły realnie zadziałać.  

Obsługa klienta w e-commerce

Doskonała obsługa klienta przekłada się na lojalność i pozytywne opinie. Szkolenie porusza kwestie komunikacji z klientem, zarządzania reklamacjami oraz budowania relacji. Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć pozytywne doświadczenia zakupowe i reagować na potrzeby klientów w Polskich oraz zagranicznych. Oraz przede wszystkim automatyzować pracę.  

Logistyka w ecommerce

Efektywna zarządzanie magazynem wysyłkowym wpływa na satysfakcję klientów i redukcję kosztów. Szkolenie obejmuje planowanie dostaw, współpracę z firmami kurierskimi oraz optymalizację procesów pakowania i wysyłki. Uczestnicy poznają najlepsze praktyki w zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Analiza danych i optymalizacja sprzedaży

Zrozumienie danych to podstawa podejmowania trafnych decyzji biznesowych. Szkolenie uczy interpretacji kluczowych wskaźników, korzystania z narzędzi analitycznych oraz wdrażania działań optymalizacyjnych. Uczestnicy dowiedzą się, jak monitorować wyniki i wprowadzać ulepszenia. Nie wiesz jak w firmie czytać dane i je przenosić do analiz, także i w tym pomożemy. 

 

Zarządzanie reklamacjami i zwrotami

Profesjonalne podejście do reklamacji i zwrotów buduje zaufanie klientów. Szkolenie omawia procedury obsługi zwrotów oraz sposoby minimalizacji ich liczby. Uczestnicy nauczą się tworzyć przejrzyste polityki zwrotów i efektywnie je komunikować.

 

 

Automatyzacja procesów w e-commerce

Automatyzacja pozwala na oszczędność czasu i zasobów. Szkolenie obejmuje narzędzia i technologie wspierające automatyzację marketingu, obsługi klienta oraz zarządzania zamówieniami. Uczestnicy dowiedzą się, jak wdrażać rozwiązania usprawniające codzienne operacje.

Oraz wiele innych

Jesteśmy praktykami ecommerce. Nasi eksperci zasiadali na dyrektorskich stanowiskach oraz jako zarząd w sklepach internetowych o przychodach dziesiątek milionów złotych. Jeżeli chciałbyś uzyskać szkolenie z innego tematu związanego z ecommerce odezwij się do nas 

Skontaktuj się

Email: kontakt@308.pl
Telefon: 695 806 801
Telefon: 881 959 888